<< <  Září 2019  > >>
PoÚtStČtSoNe
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Stále ještě máte šanci přihlásit se do kurzů projektového řízení!

Vyberte si z naší nabídky a neváhejte se přihlásit.

Nabídka kurzů:

  • Koučink v prostředí projektového managementu
  • Základy projektového řízení
  • Nejefektivnější techniky pro přípravu na certifikaci IPMA level D
  • Přípravný kurz na certifikaci projektového řízení IPMA level D
  • Přípravný kurz na certifikaci projektového řízení IPMA level C

Více informací o kurzech

NOVÁ TÉMATA ZÁVĚREČNÝCH PRACÍ

13. 10. 2015 -

Byla vypsána nová témata závěrečných prací pro studenty bakalářských i magisterských studijních oborů. V případě zájmu kontaktujte příslušného vedoucího.

Bakalářské práce

Vedoucí: Ing. Lucie Dolinová

  1. Agilní přístupy k řízení projektů                      
  2. Analýza bariér absorpční kapacity vybraných ORP
  3. Analýza předpokladů úspěšného projektového manažera
  4. Studie proveditelnosti reálného projektu  
  5. Využití metod projektového managementu ve vybraném podniku

 

Diplomové práce

Vedoucí: Ing. Martina Kopečková, Ph.D.

  1. Využití metod projektového managementu při řízení podniku
  2. Analýza rizika investičních projektů
  3. Příprava a hodnocení investičních projektů
  4. Analýza a aplikace projektového managementu v praxi
  5. Hodnocení společenské odpovědnosti organizací metodou KORP
  6. Vyhodnocení projektu realizovaného s podporou veřejných prostředků
  7. Vícekriteriální hodnocení variant
  8. Vlastní témata studentů (v oblasti projektového řízení)

Vedoucí: doc. Ing. Pavel Máchal, CSc., prof.h.c.

  1. Využití procesního modelování při tvorbě regionální strategie rozvoje cestovního ruchu
  2. Návrh reengineeringu procesů v podnikatelském subjektu
  3. Návrh reengineeringu procesů v instituci státní / veřejní správy
  4. Využití metod procesního řízení v řízení akademické instituce
  5. Využití  analýzy rizik při řízení regionálních projektů
  6. Porovnání standardů ICB 3.2 a ICB 4 v oblasti technických kompetencí
  7. Porovnání standardů ICB 3.2 a ICB 4 v oblasti behaviorálních kompetencí